Home Noticias Cambios Calendario 2ºC
Cambios Calendario 2ºC PDF Imprimir E-mail
Lunes, 03 de Diciembre de 2012 09:57

CAMBIOS IMPORTANTES

Que afectan o CALENDARIO do 2º Catrimestre:

Retrasmitimos a mensaxe emitida pola Xefatura de Estudios da Escola:

"Estimados alumnos:

Debido a la publicación oficial de festivos de la comunidad/locales, con fecha posterior a la aprobación del calendario académico para la EII curso 2012-13, en comisión permanente del centro se han aprobado una serie de modificaciones que permiten ajustar nuestra programación teniendo en cuenta estos “nuevos festivos”.

El archivo con las modificaciones que afectan al 2ºC que ya está actualizado en la página web de la Escuela(planificación docente)."

Aqui vos deixamos un resumo:

Estas modificacións afectan ó Luns 1 de Abril (Luns de Pascua) o cal pasa a ser festivo, polo que non haberá clase, e as clases previstas para ese día impartiranse o Mércores 20 de Marzo

O outro día afectado é o Luns 24 de Xuño (San Xoan), PASANDO A CELEBRARSE OS EXAMES PREVISTOS PARA ESE DÍA Ó VENRES 14 DE XUÑO, nos mesmos lugares o horas que os previstos inicialmente.

Estade atentos, sobre todo no cambio de data dos exames!!

PDF cos cambios

Última actualización el Lunes, 03 de Diciembre de 2012 11:33